Nk jadi secretary laa pulak....

Thursday, December 08, 2011

Assalamualaikum & Salam sejahtera semua.

Bertemu sekali lagu bersama Ahmad Fauzi Aryaan korang untuk entry kali ni. Entry kali ni patik nk cerita sikit pasal eksesori lelaki yang mungkin jarang2 diambil kira oleh kelaki-lekaki lain. Bila sebut wallet / dompet, lelaki dh menjadi lumrah kebaisaan menggunakan wallet yg lipat 2 yg kecil.

Akceli patik pon menggunakan dompet yg biasa digunakan oleh lelaki lain iaitu yg jenis lipat 2 tu haaa. Tetibe mood patik bertukar nk menggunakan wallet yg jenis ni. Akceli jenis ape pon patik tak tau. Tp smart gak pakai cm ni. Cm elegen jee tgk (perasan sendiri).




NAMA: Fossil flyby secretary
JENIS: Kulit
WARNA: Coklat
HARGA: cari laa sendiri...hehehe..


Walaupon patik dh memiliki yg baru tak bermakna patik akan terus melupakan yg lama. Yang warna itam ni akan patik terus gunakan selang seli ikot kesedapan patik. Yg itam ni akan menjadi kenangan sbb ianya adalah pemberian seorang yg bergelar teman. Ianya akan menjadi koleksi patik selamanya.

Sekian buat masa ini. Jumpa lagi dilain entry yee.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

16 komen

  1. owh...wallet rupenye.. igtkn jam...huuhuhu.. smart

    ReplyDelete
  2. walaupun i pompuan tapi i lebih prefer purse yg lipat-lipat macam wallet lelaki berbanding girlie punye. leceh benor nak bawak purse pompuan yang selalunya tebal dan lebih panjang.

    ReplyDelete
  3. lerr wallet ke...

    konpem isi dlmnye pun lebat kan?

    hahaha

    ReplyDelete
  4. smart2!!! lagi best kalau isi dalamnyer pown berkepuk2..hahaha

    ReplyDelete
  5. haaa...tekaan semalam betulkan. pandainye dia..haha.

    wallet tu memang cantik dan nampak elegen cuma abg tak berapa minat memakai wallet macam tu.

    Apapun tahniah la kerana berjaya juga memakai wallet yang nampak eksklusif tu....

    ReplyDelete
  6. [k]o{q}i[n] :
    suke gak jam dia..tp ikot Q laaa..hehe..

    ReplyDelete
  7. MakNgah :
    xpe..patik de ramai kawan2 pempuan..so tumpang handbeg depa ni laa..so jd ringan..ehehe

    ReplyDelete
  8. ::FAIZ FARISH::
    Alhamdulillah..sedikit rezeki.

    ReplyDelete
  9. mr.syazwan:
    haah laa wallet...isi nye tebal???x bekerjaya cm org tu..hehe

    ReplyDelete
  10. zizidiazora :
    tau..abg seorng yg HEBAT!!!! *seluuut gile laaa mlm td cite tu...

    ReplyDelete
  11. pelik jew aksesori laki nie?..
    hehe

    ReplyDelete
  12. Wah! Dah nampak harga. 169? kan? kan? hahaha

    ReplyDelete