Posts

Showing posts from February 12, 2011

Pelik Tapi Benar...

Image
Salam semua... Selamat hari sabtu...korang sihat???patik cm besa jeee...sonok lepak2 kat shah alam so far atas sbb2 tertentu... Akceli entry kali ni patik just nk tau laa...cm pelik laaa sejak dua menjak ni blog patik tak pernah laaa naik sebarang iklan dri nuffnang..last week ade gak laaa...pelik oh pelik!!!! dulu ade laaaa dpt iklan yg kat ats tuuu..tp la ni cm tak de jee...tak tau knape weehhh *abaikan.. Lg 1 kan patik perasan la ni iklan nuffnang ni ade yg cm kaler2 merah tu...yg under milkadeal.com tuuu..nmpak cm seronok je ade sume tu...tp yg sedih nye patik tak penah nmpak pon sume tu muncul...ape msalah nye ek????? ke kne ade terma2 tertentu bru bole dpt sume tu.... See nmpk cm seronok je kuar menda alah sume tu kat blog org..tp awat patik tak de... *sy budak bru belajar...kalau tak tau ni nak bertanya... Patik just nk tau jee...ADAKAH INI IKLAN DARI NUFFNANG??? *just nk bertanya... Ok laaa...sekian entry luahan perasaan ala2 nk belajar pd sape yg mengetahui nye...