Posts

Showing posts from February 14, 2011

Bila Seseorang Tak Puas Hati....Maka....

Image
Salam semua... Apa pendapat anda bila sesuatu berlaku kat keta anda?? mksud nye jika kereta anda di sekat atau kereta anda di calarkan tanpa sengaja... Akceli patik terpanggil untuk wat entry ni sbb ade seorang 'insan teraniaya' ni telah membuat sesuatu ats sbb kereta nya telah bercalar dan beliau telah melakukan sesuatu untuk mendapat keadilan...tp adakah tindakan beliau ini efficiant??? Adakah tindakan cm ni korang akan lakukan untuk mendapat keadilan??patik tak pasti laaa..adakah org yg berslah akan tampil mengaku kesalahan nye??? So apa yg patik bole ckp BERHATI-HATI dalam pemnaduan..sbb dengan kesalahan kecil boleh menyushkan orang lain... Sekian entry patik kali ni..patik nk p calar kan kereta org ni...sape mau ikot???? angkat kening...hehehe... Babai...

Amboiiii...Buat-Buat Lupe yeeeee...

Image
Salam semua... Selamat hari ISNIN yg ade orang dok ckp MONDAY BLUES...tak de mkne nye nk blues2 nye kan time2 gni...dh dasar mengade cakap je laaa kan...hehehee.. Ok laaaa...hari ni patik just nk crite psal 1 kisah antara patik dan mmber patik ni... Crite nye cm ni..sedang km lepaking mkn eskim mekdi kat area umah patik ni..beliau dengan excited nye dok bertanya... B: Patik...sok hari valentine day laaa...aku nk belikan BF aku ape ek??? P: Ha'ah laaa...sok hari valentine day kan.... *konn2 excited gak... B: Jom teman kan aku nk bli hadiah laaa...kompom BF aku suke weeehhh.. P: Hamboiiiiii sonok ko kannn..hadiah la pe jadah naaa *start nk sekolah kan beliau ko tau tak bile besday nabi kite??? B: Hmmm...aaarrr...alaaaaa..tuuu laaaa....hmm..bile ek??? P: Haaaa tu la ko...sah2 tak tgk kalender kannn...ko dok ingat tau je bile valentine day laaa...besday nabi ko tak ingat naaa... Naaahhh....bersempena Maulid nabi esok ni..patik nk ucapkan kan kat korang sume SELAMAT MENYAMBUT