Posts

Showing posts from March 8, 2011

Hambek kau..bila bosan amek coklat!!!

Image
Salam semua... Holla korng sume...wat pe je ni??? dok bersantai ke?? hari ni hari santai patik dok umah..saje je menonton TV smbil membesarkan perut yg semakin ketat nk pakai seluar..hehehe... Klu korang laa kan time santai korang wat pe ek??? patik ape lg..tgk je la koleksi ni..mau tak nye lilitan pinggang ni dh bertambah2..hehehe... Tp best nye bile ade koleksi cm ni rs nk mkn tu sgt2 laaa kurang..patik saje je suke beli & simpan..hahaha...ni haaaa dlm gerobok ni ade laaa sume koleksi cm ni...sape nk angkat siku!!!! Tp org kate coklat ni bole release tekanan ek???? hmmm patik pon penah gak bile frust menonggeng & tertonggeng patik melantak coklat ni...wooooo mmg mau ilang ingatan weehhh..mmg release sgt2..sila laa cb pd sape2 yg tak pernah cube..mujarab ok!!!! hehehe.. Naaahhh cm tu je laaa entry patik utuk kali ni...so pade sape2 kat luar sana bole bole laaa cube "terapi coklat' ni dengan jaya nye...moga mujarab yee... Jumpa lg yee semua.. Babai...

Patik, kamu dan lelaki..

Salam semua.. Wat pe je la ni??? sihat hari ni??? patik as usual bersiaran langsung dri office terchenta, Fakulti Sains Gunaan... Naahh..hari ni patik nk bercerita pasal 'Aku seorang ABANG' ...korang ade tak tergolong dlm keluarga yg dikelilingi adk beradik LELAKI?? adk beradik patik pon ade 1 jee perempuan...so patik tak pernah merasai psal adk beradik LELAKI je.. Entry kali ni adalh dri pemerhatian patik dlm 1 situasi dimana kawan patik yg merupakan seorang ABANG SULONG yg SEMUA adk beradik nye adalah LELAKI ...diulangi LELAKI ok!!! Untuk menjadi seorang ABANG SULUNG yg adk beradiknye kesemua lelaki bukan laa mudah yg disangka...hanya dengan pemerhatian patik yg singkat...patik telah membuat sedikit kesimpulan.. Seorang yg tegas Apa yg patik lihat dengan kawan patik seorang yg TEGAS..dengan ketegasan seseorang tu..sesorang abang bole mengcontrol adk2 nye dlm setiap situasi seprti time tidur, solat, makan dan sebagainya.. Sebagai contoh: Dengan hanya 'tune up'