Posts

Showing posts from May 1, 2011

Jangan jadi PENGACARA cm ni !!!!

Image
Holla semua... Salam ahad buat korang semua...tadi kan ms jenjalan blogwalking mmber2 blog..patik ade terbaca kat 1 entry ni dri blog [AKU NAZIEM] ni...patik sgt2 tertarik dengan entry tersebut...tp sebelum tu korang cube laa tgk video ni sampai katam... Haaaaaaa...sampai tak terkata bila PENGACARA ni cuba meng'interview' seorang yg bg patik dh cukup terkenal... MAHER ZAIN sapa yg tak kenal??? cm ne laaa program ni bole on-air dengan MC yg cm MANGKUK yg KURANG HAJAR ni ek???? Bole pulak antara soklan dia berbunyi cmni: Are you muslim??? Do you have a gurlfren?? Helooooo...kalau nk jd MC sila laa buat HOMEWORK ...kalau cm ni laaa kan ni baik jd MC kat funfair je elok..tp entah2 MC dekat funfair pon yg BERILMU kot...so fikirkan lah... So korang what say you???? -Ahmad Fauzi Aryaan-