Posts

Showing posts from July 1, 2011

Aksi PANAS.....Ahmad Fauzi Aryaan

Image
Hai semua. Pe habaq korang semua?? hope korang sihat2 belaka laaa ek. Akceli patik pon baru je balik dri damansara sbb teman kan gurl fren patik a.k.a adk patik p interview kat sebuah company perkapalan yang base dia kat port kelang. Naaahhh tu dia tajuk entry yang ada unsur berbaur disitu. Aksi PANAS patik???? homaigod apa yang berlaku akceli?? mmg ni laaa aksi PANAS yang akan patik tunjukan kat korang. Korang kena redha tengok dengan hati yang terbuka yeee. OK adk2 sila duduk bersimpuh dulu yee sebelum tgk apa yang patik cuba sampaikan... = = = = = = = = = Saksikan... = = = = = = = = = = = = = Gulppp..amacm?? Terkejut tak korang dengan video ni? Akceli patik pon terkejut bila seorang dari kawan patik tunjuk kan video ni kat patik. Rasa nya tak manis laaa korang buat cm ni. Ini makanan. Cuba hormat sikit dengan makanan yang akhirnya menjadi darah daging. Walaupon korang ade yang tak suke / marah dengan company korang, tp jangan laaa lakukan demikian. Cuba fikir apa yang kora