Posts

Showing posts from July 17, 2011

Bila hilang baru dicari......

Image
Hai semua. Kecoh bila Elmo Alexander Aryaan patik dh ilang dari bilik babah (tukar kata ganti diri dari patik ke babah) . Tu laa bila dh ade tak pulak nk hargai. Bila dh ilang dh cam rupe bapak ilang anak time nk menyusu jee kan. Eh silap cm mak ilang anak. Hehehe.. Tq kat Acik yg cuba membuat iklan yg comel cm tuan nye membantu dalam proses mencari Elmo Alexander Aryaan supaya kembali kepangkuan babah. Entah sape laa yang berani sorok kan Elmo babah ni. FYI "tokwan/ org tua/ pauh/ paus tu ade lah gelaran patik kat lab yeee. Sekadar nk bgtau jee... Semalam bila hilang abis bilik babah bersepah semata demi seekor Elmo. Ni kalau babah tau sape yg sorok kan Elmo babah ni siap babah tangkap ikat kat pokok nak kasi sunat kali ke-2 kat beliau. Tak kire laki ke pempuan ke, sume babah kasi sunat jgak. Haaaa kasi takot sikit tu haaa.. . Elmo sentiasa menjadi peneman babah . Sekian entry babah mencari Elmo nya kali ini. Jumpa lagi dilain entry yeee. Babai. - Ahmad Fauzi Aryaan-

Floria 2011 dalam kenangan.......

Image
Hai semua. Salam hari ahad buat semua. Semoga weekend kalian ceria-ceria yeee. Kepada yg berpuasa hari ni selamat berpuasa, semoga sempat laa sampai ke magrib nanti. Bahek laaa, entry kali ni akceli patik nk cite sikit pasal Floria 2011 yg berlangsung dekat Putrajaya. Akceli dh seminggu berlangsung tp ujung2 time gini laa patik berpeluang untuk menjengah nye. Tema kali ni adalh Roses Forver katenye. So korang saksikan laaa picture yg ada dalam koleksi patik. . Cili pon ade ok . . Terdapat juga dipertandingankan taman untuk kategori Universiti & Sekolah . . Fuuuhhh dh penat sila pose penat kejap kat salah 1 taman yg dipertandingkan . . Yesss berjaya menyatukan kami semua..kami bersembilan . . Taman yg dihiaskan dengan bahan terpakai . . Mmg cantik semua bunga-bunga kat cni . Then Floria jg ade pamerkan bungaan dari luar negara. So picture kat bawah ni adalah didlam bilik pameran yg beraircond yeee kawan-kawan. Saksikan..... Semua roses yg tergantung ni di