Kena COVER lagi

Tuesday, February 28, 2012

Assalamualaikum & salam sejahter semua.



Terima kasih team Berita Harian yg telah membuat liputan laporan berkenaan program kami. Ini adalah sesuatu yg sangat manis buat kami AJK pelaksana program Syarahan Perdana ini.

Kerjasama semua pihak amatlah perlu dalam merialisaikan majlis yg bole patik anggap PALING BESAR dalam hidup patik anjurkan. Dari sebesar2 tugas sehingga lah sekecil2 tugas, semuanya mempunyai kesan masing2.

Apa pun patik ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada SEMUA yg terlibat secara langsung mahupun tidak langsung dalam menjayakan projek ini. TERIMA KASIH.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

4 komen

  1. wah!! babah pemes dah skarang... kelasssss!!!

    ReplyDelete
  2. nasib baik surat khabar tuh x letak link blog kan.hehe

    ReplyDelete
  3. ko lagi glamour la pojie....kalah aku >_< bila nk belanja aku?

    ReplyDelete
  4. tahniah! tuan hamba telah melakukan tugas dgn baik (^__^) **walaupun patik tak ada kat situ hehee tp nmpk tu muke2 gembire & puas hati.. uitm dihatiku

    ReplyDelete