Bila dh sah

Monday, March 12, 2012

Assalamulaikum & salam sejahtera semua.




Alhamdulillah semuanya dh selesai. Selesai ape yee???? Kenduri perkahwinan adk perempuan patik MARDIANA dan pasangan nya KHAIRIL telah selamat berlangsung pada 3.3.2012 yg lalu. Majlis yg berlangsung dirumah patik telah dihadiri sedara mara serta sahabat handai terdekat. Konsep majlis kali ini adalah MERAH & HITAM. Entah laaa patik suke sangat kensep tema kali ini.

So jom tgk laa sedikit gambar yg patik sediakan buat tatapan korang semua.








Bila majlis dh selesai, nk buang makeup ni pon sayang. So kami same2 laaaa buat fotogediks. Makeup kali ni sgt cantik & sesuai dgn konsep baju & tema yg dikenakan pd hari tersebut. Ini laaa hasilnya.








Nahhhh sekian. Dah abis dh gambar. Buat adk perempuan patik & pasangannya, selamat pengantin baru yeee. Semoga berbahagia selamanya. AMIN.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

8 komen

  1. suke tgk tempat makan die . cantik (=

    tahniah untuk adik .

    ReplyDelete
  2. huhu tak ajk pun kn adik kau kahwin ahahahh apa2 pun tahniah dpt abg ipar huhu

    ReplyDelete
  3. tak jemputpun kenduri kt umah pojie ea...kalu tak semua blogger2 hot melaka leh wat rombongan ke sana..

    apa2 pun tahniah ye pojie, dpt tambah ahli keluarga yang baru. cantik sgt2 pengantin perempuan tu.

    ReplyDelete
  4. wahh..tahniah mardiana. Selamat pengantin baru..moga bahagia ke akhir hayat ;)

    pojieeee..bila lagik? lalalala

    ReplyDelete
  5. Fiq Fikri:
    alaaaa pokcik..adk aku jee kawin..nanti aku kawin aku ajk yee...sori ek...

    ReplyDelete
  6. zizidiazora :
    xde laaa bang..sbb adk jeee kawin..klu sy kawin nanti sure laaa ajk..tahun depan laa yeee..insyallah..

    ReplyDelete
  7. Erina Asmawani :
    hehe...aku ke ririn???insyallah tahun depan plk laaa kot..time tu bole laa pakat ramai2 mai yeee...

    ReplyDelete