Bila anak buah buat kerja

Monday, April 23, 2012

Assalamualaikum & salam sejahtera.

Bila sebut jee hari minggu, sudah tentu semua yang bercuti mempunyai aktiviti mereka tersendiri. Tak kurang juga abang-abang serta adik-adik patik pulang bercuti kerumah. Bila semua ade kat rumah ni, mmg kecoh laaa dengan cerita masing-masing.

Tak kurang juga keletah anak buah patik yang menjangkau usianya 1tahun 5 bulan. Budak-budak sekarang ni memang cepat belajar. Tak tau laaa, mungkin keadaan sekeliling kot yang membuatkan mereka ini cepat belajar sesuatu. Yang terbaru budak kecik ni dh belajar sesuatu. Belajar ape??? Ini dia.
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
\/


Haaaa belajar untuk mengemas wallet Pak Langnye (patik laa tu). Abis semua dia keluarkan dari tempatnya. Geram wwwooook bila melihat keletahnye. Bila di rampas, pandai pulak marah kita semula. Macam laaa tau ape itu erti duit. Mungkin dia ingat hanya helaian kertas yang boleh disepah-sepahkan jee kot. Hadoiyai budak kecik sorang ni.

Tapi keletah camni laa membuatkan kita release. Lega bila tengok keletah budak kecik yang cuba melakukan sendiri apa yang dirasa dia mampu untuk dilakukannya sendiri tanpa bantuan org lain. Hahaha..

Ape pun semoga Irdina cepat besar & cepat belajar. Senang nanti Pak Lang bawak jalan-jalan. Demikian lah kisah hari minggu patik.

Sekian.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

3 komen

  1. anak buah aku lg la, amik duit dlm dompet, masukkan dlm tabung dia.. aishh

    ReplyDelete
  2. [k]o{q}i[n]:
    waaahhh LEMAK nye laaaa hai...hehhee

    ReplyDelete
  3. shonel nye buat keja...tp agak menarik gak la sbb bdk perempuan nie besa suka "kemas" barang mae up mummy dorg...

    ReplyDelete