Kek oh kek

Monday, April 16, 2012

Assalamualaikum & Salam sejahtera semua.




Nahhhh tetibe patik post gambar kek ni kan?? Ko dah kenape wahai Ahmad Fauzi Aryaan. Akceli entry bergambarkan kek ni adalah ole-ole dari Sarawak yang dibeli oleh abang patik since beliau bercuti ke Sarawak tempoh hari. Banyak gilak kot kek yang dibawanya. Sekali rasa memang sedap tapi mentega lemaknya, wooowww takot laaa. Setakat menjamah sikit ok lg kot.

Teringin laaa nak melawat negeri orang lebih-lebih lagi disebelah Sabah dan Sarawak. Rasa nya 2 negeri tu jee belum patik terokai. Hanya menunggu masa yang sesuai & kalau bole ingn mengajak sahabat taulan bersama-sama.

Doa-doakan laa yee bole sampai 2 negeri ini. Teringin sangat-sangat rasanya. Buat masa ni hanya mampu menjamah kek ini jeee laaa. Waaaaaa~~

p/s: melantak kek Serawak laaa weehh. Sila tgk jeee yee...

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

5 komen

  1. yg kat atas tuh kek batik eyk. untonglah ada ole2 dari sarawak

    ReplyDelete
  2. Rozuan Ismail:
    Haah..alaaa abg aku laa g serawak..so ade laa ole2 sikit..

    ReplyDelete
  3. laskar pelangi :
    alaaa...amek bau jee laa ek???hehehe

    ReplyDelete
  4. Mr rayanTu blom lagi dgn kek lapis awan nano, maher zain, maikel jeksen, ombak rindu..adoi! macam2 nama dah kek lapis swk nie.

    Mai la datang Kuching!

    ReplyDelete