Korang yang mana???

Wednesday, April 04, 2012

Assalamualaikum & salam sejahtera semua.

Bila hari bertambah, umur pun makin bertambah. Bila umur bertambah sume struktur badan akan berubah. Perubahan ini yang akan menentukan bentuk badan seseorang.

Akceli patik tertarik dengan 1 entry dari blog [UJANG] berkenaan ketegori korang berkadar langsung dengan umur & masa.

Patik yakin dan percaya, semua orang akan mengalami perubahan ini. Sama ada mahu menerimanya atau tidak, semua nya bergantung kepada masing-masing. Patik lepas membaca entry tersebut baru laa patik perasan yang patik pon sedang mengalami semua itu.



Bagi patik ini laaa perubahan yang patik alami. Sob sob sob...

12 tahun - 21 tahun = gambar no. 1
22 tahun - 26 tahun = gambar no. 2
27 tahun = no. 3 ( itu ape maksudnye ??? )

Nahhh korang dikategori yang mana agak-agaknye??? Baik mengaku sekarang !!!!!

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

13 komen

  1. mcm maintan yg no 1 je... smp la ni... ermmm

    ReplyDelete
  2. aku tak buncit! maintain no.1. walaupun dah 21 + =DD

    salam kenal, =)

    ReplyDelete
  3. Rasanya Still No 1..

    http://shafiqhashim.blogspot.com/2012/04/wordless-wednesday-majlis-konvokesyen.html

    ReplyDelete
  4. entah la...no 9 kot wakakakaka.....

    ReplyDelete
  5. [k]o{q}i[n] :
    ye ke??? untung laaa...seday laa cm ni..

    ReplyDelete
  6. Paragass :
    isshhh sume nk berangan kurus..entah betoi x ni..hahaha

    ReplyDelete
  7. Shafiq :
    tersangat laa untung klu kurus manjang....waaaaaa

    ReplyDelete
  8. zizidiazora :
    over tau..org ade yg tu ok..ni siap menambah tu...

    ReplyDelete
  9. A.F.A kena tag kat sni > http://followanasyg.blogspot.com/2012/04/ahmad-fauzi-aryaan.html

    (*.')wink2

    ReplyDelete
  10. ayah saya no 5 haha. tu tanda bahagia tu hahaha

    ReplyDelete
  11. Anasyg:
    Tq yeee anas...meh sni kasik adiah meh..

    ReplyDelete
  12. Mimi Nur Farahin Hassan :
    kite tya pasal awak laaa..bukan ayah awak...hahaha...

    ReplyDelete
  13. nak: hadiah apa ada? tunai ada tak?

    ReplyDelete