Pernah jadi PALSU????

Monday, April 23, 2012

Assalamualaikum & salam sejahtera semua.

Korang pernah tak jadi palsu??? Palsu dalam erti kata mengubah sesuatu pada diri sendiri??? Mungkin isu PALSU yang terjadi dikalangan artis sejak kebelakangan ini membuatkan patik pun cuba memalsukan diri patik. Tengok orang semua cantik dan hensem bila memalsukan diri.

Akceli ini adalah penerangan TERBUKA patik berkenaan isu PALSU buat semua reader patik. Patik dah penat menyimpan hasrat untuk memberitahu segala kepalsuan yang dah patik simpan lama ni. orang asek bertanya benda yanag sama. So diharapkan dengan penerangan TERBUKA patik untuk entry kali ni akan membuatkan persoalan ini berhenti dengan serta merta.





Ini laaa yang cuba patik jelaskan dengan apa yang terjadi. Patik telah mem'blonde'kan diri patik untuk kepuasan. Kepuasan yang hanya patik jee tau !!! Akceli patik teringin nak polish rambut patik & mem'blonde'kan seperti ini. Warna yang IN dengan kulit patik yang kearah PAN ASIA.

Diharap dengan penjelasan ini, segala persoalan yang ditanya oleh pihak-pihak tertentu akan terjawab dengan kePALSUan yang telah patik lakukan terhadap diri sendiri.

Sekian penjelasan yang sama seperti MELODI. Jumpa lagi. Babai

p/s: abis laaa..mesti semua keji dengan kePALSUan patik ni.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

3 komen

  1. baba ni mesti ad kacukan cina+india kan?ahahha niceee rmbut tu :P

    ReplyDelete
  2. cantik rambut palsu tu.....hehe

    ReplyDelete