Bila yang besar ingin merasa jadi kecil

Wednesday, June 27, 2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.



Semalam patik sempat laaa menonton preview cerita BRAVE di The Curve. Sambil-sambil nak menunggu masa tayangan lebih kurang dalam 15 minit, patik dan beberapa kawan patik yang lain sempat laaa menjengah kawasan game-game yang betul-betul bersebelahan dengan Cathay Sineplex tu ha. So dah alang-alang masuk tu kawan patik pon melenjan laaa 1 game lumba motor.  

Dekat mana laa tempatnya yang tempat paling sesuai untuk insan 'besar' melepaskan gian yang seperti kebiasaannya hanya dimainkan oleh kanak-kanak melainkan ditempat sebegini rupa.



Nahhhh begitu fokus ok dalam mengendalikan motor yang bakal dibawak berlumba ni. Walaupun ianya hanyalah sebuah permainan, tapi perasaan berlumba tu ada. Apa pun patik seronok melihat kawan patik dok seronok main ni haa. Rasanya lepas ni boleh laaa layan main apa-apa game kat sini. Tak salah sekali sekala nak merasa main semua ni.

Sekian saja entri santai untuk kali ni. Jumpa lagi yee.

p/s: Mintak izin yeee empunya badan menjadi model di blog patik ni yee.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

11 komen

  1. tau x akak teringin nak naik tp segan..haha

    ReplyDelete
  2. hikhik, nasib baik sye kecik, sye try je....

    ReplyDelete
  3. anak kak munna yg gegirl pun asal nampak game motor ni gedik nak main juga

    ReplyDelete
  4. haaa kwn2 kau yg ak tgk tuh..haha

    ReplyDelete
  5. kalau aku, memang melekat sepanjang hari kat situ..hahaha

    ReplyDelete
  6. sekali sekala tak salah..... he3... remy pun selalu cam tu jugak......

    ReplyDelete
  7. kalau usia sebegini layan kat situ tak de siapa nak marah khennn..hehehehe

    ReplyDelete
  8. mampu ke ampung berat tu,.hahaa

    ReplyDelete