Buku merah sudah tersedia

Wednesday, June 27, 2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.



Untuk memudahkan perjalanan keluar dari Malaysia, buku merah ini amat penting dan paling penting nama korang tidak tersenarai hitam oleh pihak PTPTN apabila berada di imegresen nanti. Alhamdulillah patik pun dah cek dan nama patik bebas dari disenarai hitam oleh pihak PTPTN. Benda macam ni amat penting bila tarikh nak dekat. Kang dok syok-syok buat persediaan, nama pulak dah kena tahan dek PTPTN. Kang sape yang malu?




Baiklah berbalik kepada tajuk entri ni, patik sudah selesai membuat segela keperluan untuk patik pergi ke Guangzhou, China awal bulan depan termasuklah permohonan visa kesana. Patik berasa amat berpuas hati dengan perkhidmatan dan layanan yang diberikan oleh pihak Bank of China sepanjang patik berurusan dengan mereka. Permohonan yang memakan masa dalam 5 minit ini sangat mudah dan menjimatkan masa.

Bagi patik perkhidmatan mereka ni memang bertaraf antarabangsa kerana dengan kaunter yang banyak dan layanan yang mesra sangat memudahkan kerja patik dan rakan-rakan patik. Walaupun ada diantara mereka yang patik rasa memang berasal dari negara China dek kerana iras wajah mereka yang agak berlainan dengan bangsa cina kita di Malaysia tapi layanan mereka sangat bagus. 

Segala kisah bermula dengan permohonan akan patik sampaikan di entri akan datang. Sekian saja buat kali ni. Jumpa lagi dilain entri. Terima kasih atas kunjungan korang kat blog patik ni. 

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

12 komen

  1. perghh ko nk g china ke...aku pun ptt p gak tp tk jd....skrang musim panas kat sana...maybe next time la kot...:)

    ReplyDelete
  2. semoga semua urusan berjalan lancar n selamat tiba di sana nanti..

    ReplyDelete
  3. wuu,pergi China beb!!
    kirim salam rindu kat lin dan..lol

    ReplyDelete
  4. wah!! bestnya bro!!! nak ikut!! hehehe

    ReplyDelete
  5. bestnya melancung negara oraang...hermm!

    ReplyDelete
  6. selamat pergi dan kembali.......
    enjoy the moment there !

    ReplyDelete
  7. semoga dipermudahkan di sana yer...

    ReplyDelete
  8. jenuh juga hamba keliling halaman ni tapi malang..tak juga jumpa mana butang untuk jadi sahabat tuan hamba..tak dapat nak follow halaman ni..

    ReplyDelete
  9. wah!akak nak pi China bulan 9....

    ReplyDelete