Hadiah paling bermakna

Sunday, June 10, 2012


Assalamualaikum & salam sejahtera semua.
Yeaayyy kembali bersama Ahmad Fauzi Aryaan korang untuk entri hari sabtu yang penuh dengan konsep hari bersantai sedunia. Baik lah entri patik hari ni adalah berkenaan penghargaan yang bagi patik adalah sebuah penghargaan yang terakhir sepanjang patik menjalankan tugas sebagai Pengarah Program bagi majlis yang melibatkan kehadiran Tun Mahathir tempoh hari. 

Secara peribadinya, program yang terbaik boleh patik kategorikan sebagai yang terbaik pernah patik terjebak seumur hidup.

Penghargaan ape yang patik terima???? Nahhh ini dia.

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
\/


Sebuah sijil dan frame sekalung penghargaan bagi program berkenaan

Ucapan terima kasih kepada Dato' Naib Canselor, insan yang banyak menyokong sehingga majlis yang dirancang telah selamat terlaksana diatas kesudian menandatangani sijil ini yang mungkin bole digunapakai sebagai koleksi sijil aktiviti luar untuk memohon pekerjaan nanti. Ini adalah hadiah 'terbesar' yang patik terima. Sungguh teruja ok !!!!

Alhamdulillah dengan peluang, kesempatan, sedikit kelebihan yang diberikan oleh-NYA kepada patik untuk menjadi insan terpilih didalam menjayakan majlis ini. Segala pengalaman yang patik perolehi akan mengajar patik supaya menjadi seorang pemimpin yang baik dan berkebolehan didalam mengendalikan apa jua perkara dan yang paling penting menjadi pemimpin TERBAIK untuk diri sendiri. Itu yang lebih bermakna. 

Sekian buat kali ini. Terima Kasih diatas kunjungan ikhlas dari semua pembaca blog patik yang memang terlalu peribadi ini. Terima kasih banyak-banyak !!!

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

7 komen

  1. oh, yg jemput Tun Mahathir hari tu kan, mesti bnyk merit sijil tu...

    ReplyDelete
  2. nak sijil boleh tak..... bole la bole la....

    ReplyDelete
  3. sijil penghargaan yg sgt bernilai ok..melibatkn tun mahathir tuuuu..babah mables ;)

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah dan taniah!!! jangan sesiakan peluang yang ada :)

    ReplyDelete