Ooomakau merah jambu lagi???

Tuesday, June 05, 2012

Assalamualaikum & salam sejahtera semua.


Nahhh tetibe patik bertanya-tanya kat korang berkenaan merah jambu ni kan. Ko dah kenape ek patik hoiii???? Sebenarnya patik telah dipaksa untuk melakukan menda yang pati tak rela. Mereka ni bagai cube meragut maruah patik untuk melakukan sesuatu yang bole mencabar maruah patik sebagai seorang insan. 


Korang nak tau ape benda yang mereka suruh patik lakukan??? Ni haaa benda nya.
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
\/

Dengan terpaksa rela, patik terpaksa memperagakan beg yang dimiliki oleh kawan patik yang datang mai untuk berjumpa patik hari ini. Mentang-mentanglah patik ade sehelai dua koleksi pakaian yang berwarna merah jambu, habis semua yang berarna merah jambu nak suruh patik peragakan. Kalau boleh apa yang ade kat dunia ni yang warna merah jambu, semua disuruh patik cuba.

Tak pe laa, kerenah kawan-kawan ni patik kena layan kan jeee. Kang ade yang menggelarkan patik sebagai rakan yang lupa daratan sebab dah lupa asal usul yang suke warna merah jambu. Depa ni memang keji bab-bab mengeji orang ni. Hehehe.

Mereka ni laa warna warni kehidupan patik sepanjang proses pembelajaran patik kat UiTM ni. Dengan diorang ni laaa patik suke malayan karenah meraka. Tak pe laaa lepas ni mungkin dah tak de masa nak melayan repekan mereka ni. Maklom laaa masing-masing rasanya dah nak habis belajar. ='(

Rasanya cukup disini repekan patik untuk kali ni. Jumpa lagi dilain siaran. Terima kasih diatas kunjungan korang kat blog patik ni.

p/s: time kasih Ziqah atas beg pinjam tersebut.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

9 komen

  1. cantek bag tu! kalau saya suka color gelap2...nanti kotor...akekkekekke

    ReplyDelete
  2. alololo so sweet encik patik bergaya... hik3~

    ReplyDelete
  3. hahahha. tahniah. anda berani menyahut cabaran !

    ReplyDelete
  4. wahhh bergaya dengan beg pink.
    chemay pun tak pernah bergambar dengan beg pink tahuuuuk.
    hahaha

    ReplyDelete
  5. Wewit...
    Pink.. Btw comel BEG itu.

    ReplyDelete