Yihaaaa dah masuk

Saturday, June 09, 2012

Assalamualikum & salam sejahtera semua.

Dah masuk??? Masuk ape nye laaa hai tetibe dok meroyan jerit-jerit ni haa??? Masuk saham ke?? Oh semua jawapan itu adalah salah. meh sini kakak abang adik makcik pakcik sekalaian. Ni haaa laaa benda yang dah masuk nye.
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
\/



Alhamdulillah, peruntukan patik telah selamat ditransferkan oleh pihak Bendahari UiTM kepada patik sebagai perbelanjaan berada dinegara orang. Insyallah patik akan bertolak ke sana pada 11 Julai 2012.

Ini adalah pengalaman yang sangat patik tunggukan. Peluang yang mungkin sekali seumur hidup ini akan patik nikmatinya dengan baik sekali. Adat laaa bila kita keluar untuk bekerja, kita akan cuba mengambil kesempatan dengan peluang yang ada dan ianya terjadi pada patik. Kita bukan saja kerja yang diamanahkan, malah kita akan mengambil peluang ini untuk merasai keadaan negara orang yang memang agak berbeza dengan negara kita sendiri.

Semoga perjalanan patik ini mendapat suatu ilmu yang bermanfaat bukan saja buat patik, malah buat semua rakan yang sama-sama pergi kesana. Doakan keselamatan patik disana dan terima kasih diatas kesudian melawat blog patik ini. Jumpa lagi yee.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

18 komen

  1. Alhamdulillah. Gunakanlah peluang yang diberi ini dengan sebaik-baiknya. :)

    ReplyDelete
  2. Wah Tahniah fauzi.. semoga berjaya dalam bidang yang diceburi.. amin.

    ReplyDelete
  3. awat blurkan no acc bank? kalo x boleh i transferkan duit utk u wat belanja di china. huhuhu

    ReplyDelete
  4. semoga terus suksess ye bro. amin

    ReplyDelete
  5. tahniah k~ :) nanti kat sana jgn lupe update blog jugak k..hehe..

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah.. Congrats Bro.. Nak itowwtttttt.. HAHA

    ReplyDelete
  7. tahniah bro.. aku ucapkan semoga ko terus sukses di dalam kehidupan..amin

    ReplyDelete
  8. tahniah bro..
    semoga terus sukses..

    ReplyDelete
  9. wahhhh AFA pegi china ?
    best of luck utk pembentangan tu !
    and smoga slmt pegi & slmt
    jugak kembali ke sini :)



    *ana dah jwb psl :
    "semakin hari semakin sayang"


    cekidaut nanti k :)




    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  10. babah ni mmg bertuah btl laa..jeles tau tak..haha..

    ReplyDelete
  11. woww alhamdulillah n taniah lagi! semoga dipermudahkan urusan ketika berada di sana...

    ReplyDelete
  12. wahhhh dpt peluang ke ober da sea.... gunakan lah peluang yg ada sebaek mungkin :)

    ReplyDelete