Hari ini, esok dan lusa

Monday, July 09, 2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.



Hari ni dah isnin, so lusa patik akan berangkat ke Guangzhou, China dan ini adalah pertama kali patik akan ke sana. Perasaan mula bercamput baur sama antara seronok takut dan agak teruja.

Segala persiapan telah bermula dan hanya tinggal sikit-sikit jee lagi nak disumbat kedalam beg besar ni termasuk stok makanan nanti. Konsep patik mudah jeee, bawa pakaian sikit jeee sebab kalau tak cukup bole beli kat sana. Yang penting nanti balik beg dah kosong, so mudah laa patik nak isi barang-barang yang patik beli kat sana nanti.

Sebenarnya patik kesana adalah untuk membuat pembentangan kerja master patik disana. Jadi dah alang-alang pergi jauh tu, kita bercuti sekali laa. Orang kata sambil berenang sambil minum air. Haaa.

Doakan kelancaran perjalanan patik pergi dan pulang nanti yee.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

9 komen

  1. semoga suksess, ambil peluang yg sebaik mungkin...

    http://busuk.org/ping/view/244484
    Sekadar berkongsi , tak rugi saya mengajak anda mendaftar . Ia adalah percuma.

    ReplyDelete
  2. Semoga selamat perjalanan ke sana. Insha Allah dengan izin-Nya. AMIN.

    ReplyDelete
  3. ok jugak tu.. lagipun, harga baju2 kat sana agak murah.. boleh lah shopping sakan..hehehe

    ReplyDelete
  4. Amin...inshaAllah dipermudahkannya...

    ReplyDelete
  5. Semoga semuanya selamat... bestla p China.. kat sana banyak gadget yang murah.. Nak satu.. HAHA

    ReplyDelete
  6. semoga berjaya beb!..all the best for u...

    ReplyDelete
  7. rasanya makanan halal tak susah kat sana..... komuniti islam kat china rasanya besar.......

    enjoy the presentation and holiday.....
    goodiesss jgn lupa...... he3...pesanan kali ke3.....

    ReplyDelete
  8. hehehe bagus...memang patut beli sana jek :)

    ReplyDelete