Ingatan yang tidak seberapa dari kami

Monday, July 02, 2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.




Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan Prof Hada...
Allah selamatkan kamu...




Selamat ulang tahun patik ucapkan kepada Supervisor master patik, Prof Hadariah Bahron (Prof Hada). Sebenarnya hari lahir prof adalah pada 20 Jun yang lalu. Disebabkan masing-masing punya komitmen, akhirnya patik dan beberapa rakan se'supervisor' telah menyambutnya dirumah beliau. 

Walaupun serba ringkas, tanda ingatan kami buat prof menjadikan ianya agak manis belaka (bagi patik laaa).

Ucapan patik kepada Prof, semoga dipanjangkan umur, diberi kesihatan yang baik serta menjadi seorang yang hebat dikalangan yang terhebat. InsyaAllah.

Ikhlas,
-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

16 komen

  1. happy birthday to prof...hehe

    ReplyDelete
  2. Awww .. That's sweet. Happy belated birthday to Prof Hada too :P

    ReplyDelete
  3. hepi besday Prof Hadariah Bahron. semoga kekal awet muda :')

    ReplyDelete
  4. mesti prof ko terharu kan pojie..korang sambut bersama...

    ReplyDelete
  5. mate dah tak tengok lain dah, tengok kek jer. SODAP nyerr..

    ReplyDelete
  6. kek tu nmpk buah2 sdp..haha hepy birthday to prof..eh

    ReplyDelete
  7. moga moga prof panjang umur ya
    hihi.bagus hangpa

    ReplyDelete
  8. alololo sedapye kek...HAPPY BUFDAY

    ReplyDelete
  9. Slamat ulang tahun jua. Smoga dilanjutkn usia brtahun2 lg agar dpt mncurahkn ilmu bakti pd ank bangsa~~

    ReplyDelete
  10. Best2!

    Happy Birthday to her ya...

    ReplyDelete
  11. happy birthday to her, happy bithday to her, happy birthday happy birthday, happy birthday to me.. eh..

    ReplyDelete
  12. terpancar cahaya kegembiraan di wajahnya..teringin nak jadi prof la gni..ehh..wink *_@

    ReplyDelete
  13. selamat hari jadi prof !!!!!

    ReplyDelete