Langkah seterusnya

Tuesday, July 03, 2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.



Urusan perjalanan patik diteruskan dengan menyediakan kelengkapan yang akan memudahkan perjalanan patik dan rakan-rakan patik disana agar menjadi lancar. Hari ni jee patik dan rerakan telah membeli peta kawasan Guangzhou, China. 

Peta ni amat penting bagi kami yang baru pertama kali. Dengan peta ni laaa kami akan bergerak dari satu tempat ke satu tempat dengan mudah. Kerja kami yang lain adalah mencari tempat-tempat yang seronok dilawati dan cara menuju kesana. Kire laaa ni kami dengan internet tidak dapat dipisahkan buat masa ni. Semua akan kami rujuk dengan bantuan internet.

So untuk langkah seterusnya, kami akan mengumpulkan segala maklumat berjenan perjalanan kami sepaya mudah kami untuk menyemaknya nanti. 

p/s: Gigih laaa nk study tempat-tempat kat kawasan ni.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

12 komen

  1. jangan sesat tauuu...hehe

    ReplyDelete
  2. map sgt2 penting lorh..xde map susah cikit..

    ReplyDelete
  3. waaa.. jgn lupe cri tmpat utk beli ole-ole. hehehe

    ReplyDelete
  4. map paling penting.... make sure in inglish...karang version bahasa china susah nak paham pulak....he3

    ReplyDelete
  5. selmat bercuti.bestnye la..hati2 d negara org

    ReplyDelete
  6. pergh!! bestnya.. jangan cakap china, cameron highland pun aku tak lepas2 lagi ni..hehehehe

    ReplyDelete
  7. I already go there five years ago. exciting place. tempat yg sgt menarik untuk dilawati...selamat melaksanakan tugas dan berjimba di guangzhou. haha...

    ReplyDelete
  8. Waaa..seronoklah...

    berjalan je ye...have fun ya

    ReplyDelete
  9. harap2 aku pun dpt g sini.. huhu

    ReplyDelete
  10. jgn lupa ole2 yea fauzi..haha

    ReplyDelete