Layan kan jee

Tuesday, July 24, 2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.




Hari minggu adalah hari yang seronok untuk bersantai. Sama juga laa dengan patik bila satu-satunya anak buah patik telah kerumah patik untuk sama-sama berbuka dengan mak pak patik yang merupakan tok dan nenek budak kecil sorang tu. 

Bila dah berumur 1 tahun 6 bulan ni, macam-macam laaa perangai dia yang kita sebagai orang besar ni kena turutkan. Sebagai contoh time patik nak bat kerja laa dia dok tarik patik nak tengok 'pinpin' yang merupakan Upin Ipin. Hadoiyai, layan kan jee laaa. Patik pun bukan laa suke sangat tengok upin ipin, tapi sebabkan sayangkan anak buah sorang ni, ikut kan jee laa.

Tapi lawak laaa, kalau dapat tengok tu memang khhusyuk betul. Macam laa pandai nak tekan guna mouse tu haa. Beriya laa dok tekan-tekan. Kalau di 'pause' kan jerit-jerit laa 'pinpin'. Layan kan jeee.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

10 komen

  1. layan je la..bbudak mg camtu..hheehe

    ReplyDelete
  2. layankan je....huhu..budak2 kan..

    ReplyDelete
  3. sama la anak2 mama.. upin ipin memanjang.. sampai mak dia dah hafal skrip

    ReplyDelete
  4. kan dia sorang jer anak buah...nak memanja ler tu......

    ReplyDelete
  5. upin ipin syok woh...hehe...semalam pon ade tgk..hehe

    ReplyDelete
  6. alamak, nie buat rindu kat anak buah saye.

    ReplyDelete
  7. haha same..sebijik mcm adik sy..sampai adik sy ni dah pandai sikit on laptop play pause cite..huemm huhu

    ReplyDelete
  8. Aqil pun kusyuk tgk kalo upin ipin..macam paham je. Sampai mama dia pun dah hafal lagu pengembala biri2 dan serigala..hahaha

    ReplyDelete
  9. hihi..ok..situasi yg comel..
    dah nampak dah la ciri2 bapak mithali tu..
    ;)

    ReplyDelete