Susu untuk kucing??

Thursday, July 26, 2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.


Hahaha. Lawak laaa. Patik ingat kan manusia jee ade susu yang diformula. Kucing pun laa ni dah pandai ek minum susu yang diformulakan. Yesss mungkin elok laaa kan untuk kucing-kucing mungkin yang terbiar ataupun ada sesiapa yang mengambil anak kucing yang mungkin belum putus susu dari ibunya.

Makin hari makin hebat dunia kita ni kan. Apa yang tak terfikir semua bole didapati semudah ini. Tapi kehebatan manusia yang mereka ini adalah pinjaman dan semuanya adalah milik-Nya. Subhanallah.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

8 komen

  1. Pernah gak beli susu ni utk kucing masa dok kat uk dulu. Mmg kucing lg suka dr susu biasa, tak tau la plak sbb apa. Special formula kot. :)

    ReplyDelete
  2. eh...nak carik la..
    kat mana kah ini ek..?
    :)

    ReplyDelete
  3. sampai camtu depa buat susu ye......

    ReplyDelete
  4. wooow..biar betull..!! silap hri bulan..tuan punye kcing tersilap minum..ngeh2.. :p

    ReplyDelete
  5. wah boleh cari ini. baguslah dia sediakan mcm ni. :)

    ReplyDelete
  6. kelakar bace note tuh!! haha...ok noted~

    ReplyDelete