Bila orang Selangor, Melaka & Johor berkumpul

Monday, August 27, 2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Dunia blogging dan segala benda dialam maya ni akan lebih terkesan bilamana kita sama-sama berkumpul secara depan-depan dan berkongsi cerita. 

So disini patik nak cerita sikit benda yang berlaku khamis lepas (23 Ogos 2012) dimana geng-geng blogger Selangor telah bertemu banyak mata dengan blogger dari Melaka dan Johor.

Bersama Hizami & Adie

So patik dan 3 lagi kawan maya (geng blogger & twitter) telah bergerak dari Shah Alam seawal pukul 10 pagi. Sebenarnya plan mengejut ini ni telah dibuat lewat malam sehari sebelum (22 Ogos 2012) oleh blogger Haikal atas sebab banyak komitmen yang perlu dilakukan diminggu-minggu depan. So kami bergerak dari Shah Alam terus kerumah Hizami Rahim. Dsana kami berjumpa dengan Daniel Adie. 

Sebenarnya pertemuan bersama Hizami &Adie ni adalah yang kali kedua selepas majlis Gathering Iftar 2012 masa bulan puasa temph hari. So tak de laaa pelik sangat pertemuan untuk kali ni. 

Bersama tuan rumah iaitu Daniel Adie


Untuk jalan-jalan raya kali ni. Sebanyak 4 buah rumah di Melaka telah kami jalan-jalan bermula dengan rumah Hizami, Heze, Syafik Rosli, Adie dan terakhir kami bergerak pulang ke Subang untuk beranye di rumah Nabil Aizat

Di rumah Nabil Aizat


Apa pun patik rasa sangat seronok dan bertuah akhirnya perkenalan dialam maya telah terjemah dialam nyata. Seronok juga bila kita dapat menambah kenalan. Tak perlu untuk kita sombong dalam berkawan. Biar kita banyak kawan dari banyak musuh. Tiada istilah KEKWAT dalam perhubungan.

p/s: sernok bila patik terjebak sebahagian dari mereka.

** kredit picture dekat Mohd Khairi & Mohd Haikal

-Ahamd Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

18 komen

  1. heheh.. kesemua tampak 'berusia..'? berpengalaman dalam dunia blogger.. tahniah2 kerana berjaya berkumpul beramai2.. hahah.. salam aidilfitri..

    ReplyDelete
  2. FaizalSulaiman:

    Sangat seronok pejal...hehehe

    DanieL AdiE :

    Sokong!!!! yg jauh didekatkan kan..

    En Tapi :

    Ini laaa yg dinamakan bila alam maya diterejmahkan dialam nyata...best!!!

    ReplyDelete
  3. kenapa x pakai baju melayu? hehe

    ReplyDelete
  4. oh.. ade beza pulak alam maya ngan alam nyata..? erm.. baiklah..

    ReplyDelete
  5. next rumah terbuka Ahamd Fauzi Aryaan k

    =_=

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Happy tahun ni dapat beraya dgn korg semua :)

    ReplyDelete
  8. sonokkknyee jumpaa baba huhuhu :D

    ReplyDelete
  9. fuhhh... meriah2.. teringin nk join ni.. heee

    ReplyDelete
  10. hajat Ahmad Fauzi Aryaan untuk berjumpa dgn zizidiazora tidak kesampaian...sorry pojie, ada ruang yg lain kita jumpa ea...

    ReplyDelete
  11. wahhh...beshnyaaaa...pojie, kalau turun johor, meh beraya rumah cikbb k...

    ReplyDelete
  12. seronok nampak anda2 semua.. selamat hari raya btw.. :)

    ReplyDelete
  13. seronak dan meriah..... bertemu kenalan2 baru..... dari maya ke nyata......
    eratkan silatulrahim......

    ReplyDelete
  14. eh2 knpe credit kat kite~~ huhu kite xde dr kamera kite pun gmbo2 kt atas ni ..hehe

    tp xpe yg pnting ini kali prtama aku jumpa tuan patik! haha brbeza sikit ye dkt gmbo sblum puasa.. hehehehe

    ReplyDelete