Hari minggu lalu

Monday, August 13, 2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.



Bila hari minggu jeee budak kecil sorang ni laaa akan mai umah patik. Bila mai umah patik, patik laaa orang yang akan didekati atas sebab nak kan laptop patik. Bila dapat laptop patik, ape lagi UPIN IPIN jeee laaa yang dia tau. Haaiissshh lawak betoi laaa. Yang lawaknye cerita yang sama akan diulang-ulang sampai naik hafal patik dibuatnye.

Sejak dua menjak ni, memang rapat betul budak kecil ni dengan patik. Even nak pakai baju pon akan disuruh patik sarungkan kat dia ni haaa. Tapi patik suke jee keletah dia sorang ni. Ni jee laaa anak buah sorang yang patik ade. Nak ade anak sendiri belum masanye lagi. InsyaAllah nanti laa ade rezeki lepas patik habis belajar ni nak fikir bab tu pulak. 

Apa pun layankan je laaa. Eh eh eh ahad ni dah nak raya ek??? Waahh terasa sangat cepat masa berlalu. 

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

11 komen

  1. berapa gibu bagi kat budak kecil tu? haha

    ReplyDelete
  2. waaa...
    untung ler budak kechik tu...leh manja2 ngan Afa.....

    ReplyDelete
  3. salam,bdak tomei kecik2 tu dah bijak IT ea..

    ReplyDelete
  4. dah nak sampai seru latuh, hehe

    ReplyDelete
  5. one step forward before bergelar bapak.hehe

    ReplyDelete
  6. Comeyy, siap dok bersila depan laptop lagi.. :)

    ReplyDelete
  7. kompom tengok ulang2 kali ni

    ReplyDelete
  8. anak buah saya pun kalo ade mesti nak tgk upin ipin. even pukul 4 pagi! :o

    ReplyDelete