Yesss 13 % ok !!!

Tuesday, August 14, 2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.



Alhamdulillah selesai juga thesis patik disiapkan sebelum bermula semester yang akan bermula 21 September 2012 nanti. Untuk mengelakkan patik membayar dalam jumlah yang besar, patik mesti segera untuk menghantar thesis kepada pejabat siswazah untuk sesi viva akan datang.

Untuk pengetahuan semua 13 % yang patik maksudkan ini adalah peratus plagiarism yang telah patik buat sepanjang menyiapkan thesis patik ni. Di UiTM, thesis pelajar mesti kurang dari 30 % plagiarism dan jika lebih dari yang ditetapkan, ianya dianggap meniru hak orang lain secara tidak beretika. 

Alhamdulillah berkat sabar selama 3 tahun, patik dah nak selesai segalanya. Lepas hantar jee thesis patik untuk viva nanti, patik akan bergiat untuk mencari pekerjaan. Tak kire kerja apa, yang penting halal. 3 tahun ni banyak mengajar patik banyak perkara termasuk mengenai perhubungan sesama rakan, mengenai hati dan juga perasaan.

Alhamdulillah dengan segala kesempatan yang diberikan, patik telah selesai mengharungi kisah ini. Hanya menunggu lepas raya nanti 5 biji thesis akan patik hantar ke pejabat siswazah. 

p/s: yeszaaa tak sabar nk abis kisah ni.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

9 komen

  1. alhamdulillah habis akhirnya! congratulations!

    salam lebaran jugak yer...mohon maaf sepanjang berblog :)

    ReplyDelete
  2. tahniah bro !!!!!
    gud luck nanti.....

    ReplyDelete
  3. tahniahh.. kata tidak pada pliagarism.. huhu

    ReplyDelete
  4. p[erghhh susah je aku tengok. thesis..kene tak buat nnt aku agak2.hehehe

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum. tahniah atas kejayaan thesis saudara. saya pun akan sambung ijazah sarjana saya di uitm shah alam, kos bio-komposit. saya cuma kurang tahu/faham mengenai kos yg saya dapat ni. hehe =)

    ReplyDelete