Rahsia bibir munggil

Saturday, September 29, 2012

Assalamulaikum dan salam sejahtera semua.

Selamat bercuti buat semua pembaca blog Ahmad Fauzi Aryaan. Semoga cuti korang sentiasa dilindungi oleh insan tersayang. Hehehe.

Baik lah entri santai kali ni adalah berkenaan teknik menjadikan bibir korang lebih munggil. Patik dah praktikkan teknik ni yang diajar oleh kawan patik tempoh hari dan ianya amatlah menjadi.

Ada sesetengah orang menggunakan teknik petua madu untuk menjadikan bibir yang kering dan tidak bermaya menjadi lebih sihat. Patik pernah laa amalkan petua tersebut, tapi lama-lama patik sendiri telan terus jee madu tu. So kali ni patik nk pecah kan rahsia patik untuk menjadikan bibir sentiasa munggil.
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
\/



Nahhh tu dia rahsia patik. Haa patik dah bagitau dh rahisa bibir patik yang sentiasa munggil. Hahaha. Sebenarnya patik beli lipbalm ni adalah sebab bibir patik lately ni asek kering jee laaa. Maklom laa duduk dalam aircond manjang. Lipbalm ni pon patik beli yang PALING murah yeee. Diulang semula PALING MURAH yang tersenarai dipapan pameran WATSON.

Akceli tak kisah laaa korang nak pakai ape pun untuk melembapkan bibir. Nak pakai minyak gamat ke (kalau lalu laaa) pon boleh. Tapi patik pasti lipbalm ni tak hanya pada golongan hawa jee kan. Sebabnya golongan lelaki juga punya masalah yang serupa iaitu bibir yang kering. So dengan adanya lambakan jenis lipbalm ni dipasaran, korang boleh laa pilih mana-mana perisa yang korang suke. Pilihan bijak ditangan anda demi untuk kesejahteraan bibir munggil anda. Yihaaa.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

8 komen

  1. wow! patutlah cantik memanjang! :p

    ReplyDelete
  2. patutla bibir AFA cantik menawan.. hehe

    ReplyDelete
  3. Wow...!!!! kalah Angelina Jolie...

    ReplyDelete
  4. patot la hr tu aku tgk bersinar2 je bibir tu~~~ wuwuwuwuwuwuuwuw .. dulu aku pakai tp xthn lame & kurg selesa (time tu [akai vaselin) ..tp skrg dh xpakai, minum air masak jerr bnyk2 >_<

    ReplyDelete
  5. ha3.... munggil lah bibir AFA lepas nie..... remy punya lagi murah...ambik free jer kat store bwh..... byk stock airlines punya, pelbagai perisa dan jenama...tapi remy palaing suka yg coco base...ada rasa chocolate sikit...he3

    ReplyDelete
  6. ada orang kata,
    pemakaian kerap lip balm menyebabkan bibir akan menjadi lebih hitam kelak..
    betul ke

    ReplyDelete