Semoga selamat disana

Sunday, September 30, 2012

Assalamulaiakum dan salam sejahtera semua.


-Patik bersama Apis-

Baiklah untuk entri kali ni, patik nak mendedikasikan entri ni untuk kawan baik patik, Abdul Hafiz Abd Malek serta ibunya yang akan menjadi tetamu-Nya di Makah. Buat kawan baik patik sorang ni, patik sentiasa akan mendoakan keselamatan kamu disana. Semoga urusan kamu disana akan dipermudahkan hendaknya. AMIN.

Apa yang patik rasa bilamana kawan baik patik 'hilang' lebih kurang 1 bulan lebih? Woooww agak sedih laa weehh. Mane tak nye, dengan dia ni jee laa kawan tempat patik gadoh-gadoh. Patik dah anggap beliau bagai adik beradik patik jeee. Banyak laa kenangan patik dan kawan lain bersama beliau. Pemergian beliau memang agak terasa seperti sesuatu kehilangan lebih-lebih lagi kepada diri patik sendiri.

Apa yang patik cuba lakukan adalah sentiasa berdoa supaya Allah redha kan hati patik ni untuk merelakan pemergian beliau kesana. Yeesss memang sukar untuk menerima ketiadaan beliau nanti. Tapi ini semua kuasa Allah yang mampu membolak balikkan hati hambanya.

Patik bersama Huda, Linda dan kawan-kawan lain disini akan mendoakan kamu dan ibu kamu supaya sentiasa sihat sejahtera untuk menjadi tetamu Allah disana. Semoga ingatan terhadap kami disini akan diingati sampai disana. Doakan untuk kami juga yee.

Ikhlas,
Ahmad Fauzi Aryaan

You Might Also Like

10 komen

  1. seronoknya bila tgk anak2 muda dah jadi tetamu Allah...moga dipermudahkan segala urusan disana... dan memdapat segala keberkatan....amin

    ReplyDelete
  2. everythings gonna be alrite :)
    bestnye..bila la dapat pergi ni..

    ReplyDelete
  3. org nun jauh di pahang gakzz. jgn lupe yer.. Che Charl doakan smga apis selamat pergi dan balik..

    ReplyDelete
  4. untung encek hafiz tu sbb bepeluang jadi tetamu Allah.. :)

    ReplyDelete
  5. semoga kita juga akan dapat peluang perki ke rumah Allah.:)

    ReplyDelete
  6. sebulan lebih jer patik... pejam celik dah jumpa balik... :)

    ReplyDelete
  7. alhamdulilah..rzeki dia smpai dlu..
    insyaAllah smoga da rzeki jgk buat kte sume..
    :0

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah Encik Hafiz berpeluang menjadi tetamu Allah.

    ReplyDelete
  9. Selamat berangkat dan pulang buat apis dan ibunya.. Moga dapat haji mabrur.

    ReplyDelete
  10. die balik je nnt mintak jajan haha >_< *gurau

    ReplyDelete