Semua isi hatimu

Saturday, November 10, 2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.





Apa yang boleh patik klasifikasikan tentang video ini, video ni mmg sangat-sangat KREATIF dan sesiapa yang melihatnya mesti akan gelak punya dengan gelagat yang disampaikan ini.

Ada sesetengah orang yang memperlekehkan apa yang dilakukan oleh Chegu Man ni yang mngatakan menjatuhkan kredibiliti sebagai seorang pendidik. Bagi patik ini adalah cara beliau untuk mengekspresikan apa yang dirasa. Kita sepatunya bangga ada bakat-bakat yang mungkin kita tak perasan seperti ini. 

Yesss KREATIF yang sangat patik respek sebab patik pon tak mampu nak jadi seperti beliau. Apa pun patik enjoy dengan segala video yang dibuat oleh Chegu Man ni. Pada korang selamat menonotn yee!!!

-Ahmad Fauzi Aryaan-


You Might Also Like

6 komen

  1. adoiii sengal dy ni..
    nway, dy xjtuhkan kredibiliti profesion keguruan pon. bukan dy buat video lucah. plus dy lelaki. as long as xggu prestasi kerja dy sudah lah.. :)

    ReplyDelete
  2. nak komen tapi takut tersalah komen.. BTW, seperti cikgu shida, pokcik kurang gemar pendidik melakukan hal sebegini... kreativiti itu luas sifatnya....

    ReplyDelete
  3. Dulu cg shida skrg cg man pulak yer. hu3... MMg cg nie jenis kreatif ke ape. Nanti lama-lama mesti rmai yg kondem mcm yg cg shida kena dulu. all the best cg man. Walaupun sy x tgk pun lagi video yg patik letak kat atas sbb jimat bandwith b.band.. wakaka

    ReplyDelete
  4. cikgu shida senyap jer sekarang nie........ yg cikgu man nie terover lah pulak........

    ReplyDelete
  5. kahkahkah..

    ok je video nih. i sebagai pendidik tak rasa pun menjatuhkan kredibiliti lah apa bagai.

    kreatif apa kan?

    hehe

    ReplyDelete