RM 100K milik Izyan, Juara Masterchef Malaysia 2

Monday, December 03, 2012

Assalamaulaikum dan salam sejahtera semua.




Tahniah buat Izyan kerana telah menjuarai MasterChef Malaysia 2 dengan menggondol hadiah utama RM 100,000 dan juga barangan kelengkapan dapur berjumlah RM10,000. Secara peribadi patik sebagai penonton setia MasterChef Malaysia 2 rasanya telah mengagak dengan kemenangannya kerana prestasi beliau yang semain lama semakin hebat. 

Patik boleh kategorikan semua yang memasuki MasterChef Malaysia 2 adalah mempunyai bakat yang dikurniakan oleh-Nya. mana tidaknya mereka mampu menyediakan masakan yang hebat dan bagi patik sudah tentu tidak mampu melakukan seerti mereka.

Apa pun tahniah buat Izyan diatas kemenangan itu dan semoga bakat ilmu yang dikurniakan itu akan dikongsi bersama seluruh rakyat Malaysia.

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

12 komen

  1. pehhhhhhhhhhh....banyak nyerr

    ReplyDelete
  2. agak2, dia nak jemput aku jadi chef jemputan tak..?

    ReplyDelete
  3. KiD :
    ko cube laa kid. kot laaa dpat jadi KID ft. IZYAN dlm masak memasak..

    ReplyDelete
  4. y bergambar tu enterprem mengalahkan Izyan, hehhehehee

    ReplyDelete
  5. yeahh kite tengok final ni. most judges puji izyan kan.. :)

    ReplyDelete
  6. tahniah izyan. sonok ye ko pojie dpt p. pinky boy lagi ..awwwwwwwww

    ReplyDelete
  7. x suka tgk rancangan mstrchef malaysia final.. dh macam rancangan host and nyanyian pulak.. bosan.. bro kat sana macam mana malam tu? bosan x?

    ReplyDelete
  8. tahniah utk dia...... best nya bro dapat bersama dgn juara......

    ReplyDelete