Posts

Showing posts from April 23, 2012

Pernah jadi PALSU????

Image
Assalamualaikum & salam sejahtera semua. Korang pernah tak jadi palsu??? Palsu dalam erti kata mengubah sesuatu pada diri sendiri??? Mungkin isu PALSU yang terjadi dikalangan artis sejak kebelakangan ini membuatkan patik pun cuba memalsukan diri patik. Tengok orang semua cantik dan hensem bila memalsukan diri. Akceli ini adalah penerangan TERBUKA patik berkenaan isu PALSU buat semua reader patik. Patik dah penat menyimpan hasrat untuk memberitahu segala kepalsuan yang dah patik simpan lama ni. orang asek bertanya benda yanag sama. So diharapkan dengan penerangan TERBUKA patik untuk entry kali ni akan membuatkan persoalan ini berhenti dengan serta merta. Ini laaa yang cuba patik jelaskan dengan apa yang terjadi. Patik telah mem'blonde'kan diri patik untuk kepuasan. Kepuasan yang hanya patik jee tau !!! Akceli patik teringin nak polish rambut patik & mem'blonde'kan seperti ini. Warna yang IN dengan kulit patik yang kearah PAN ASIA. Diharap dengan penje

Bila anak buah buat kerja

Image
Assalamualaikum & salam sejahtera. Bila sebut jee hari minggu, sudah tentu semua yang bercuti mempunyai aktiviti mereka tersendiri. Tak kurang juga abang-abang serta adik-adik patik pulang bercuti kerumah. Bila semua ade kat rumah ni, mmg kecoh laaa dengan cerita masing-masing. Tak kurang juga keletah anak buah patik yang menjangkau usianya 1tahun 5 bulan. Budak-budak sekarang ni memang cepat belajar. Tak tau laaa, mungkin keadaan sekeliling kot yang membuatkan mereka ini cepat belajar sesuatu. Yang terbaru budak kecik ni dh belajar sesuatu. Belajar ape??? Ini dia. = = = = = = = = = = = = = = \/ Haaaa belajar untuk mengemas wallet Pak Langnye (patik laa tu). Abis semua dia keluarkan dari tempatnya. Geram wwwooook bila melihat keletahnye. Bila di rampas, pandai pulak marah kita semula. Macam laaa tau ape itu erti duit. Mungkin dia ingat hanya helaian kertas yang boleh disepah-sepahkan jee kot. Hadoiyai budak kecik sorang ni. Tapi keletah camni laa membuatkan kita release. Lega