Posts

Showing posts from May 26, 2012

Mari bersantai bersama

Image
 Assalamualaikum & salam sejahtera semua. Bila dapat meluangkan masa dengan rakan-rakan sekepala ni memang syok!!!! Mau nye tak syok sebab apa yang dibicarakan menjadi bahan gelak tawa kami semua. So bertempat di Restoran Tupai-tupai Sec.13 Shah Alam, kami berenam telah lepak makan-makan bersama seawal lepas magrib. Akceli kisah ni agak lame. Tapi since gambar ni ade dalam koleksi draft patik, so patik cerita laa serba sedikit takut-takut kawan-kawan patik nanti sentap cerita depa tak masuk dalam Blog Ahmad Fauzi Aryaan. Berkonsepkan buffet steamboat, kami berenam makan, makan dan terus makan sehingga pelayan resporan telah memberi tanda yang restoran akan ditutup. Ko mampu???? Haaa korang bayangkan laaa betapa lame nye kami lepak disana. Nak makan kat sini kena santai. Tak bole nak sekali sumbat, mau meletop perot ko. So kami makan secara bersopan santun makan melantak senak sehinggakan kesemua benda yang dihidangkan sempat kami rasai. Lalalala. Dalam ba

Mak aiiii..BESARNYA !!!!

Image
Assalamualaikum & salam sejahtera semua. Gile hape tetibe patik membuka entri dengan tajuk yang BESARNYA disitu??? Agaknye ape benda laaa ek. Nahhhh patik nak tanya laaa, korang suke tak makan buah??? Buah-buahan tempatan korang suke tak??? Bila sebut jee buah-buahan tempatan, patik yakin korang mesti bayangkan akan ade dalam senarai korang tu buah pisang, rambutan, manggis, rambai, tembikai. Haaaa memang bila tengok buah yang ranum tu mesti terliur nak makan. Tapi pernah tak korang pernah tak tengok buah tempatan yang BESAR selain buah tembikai???  Akceli patik pon patik pon terkejut dengan kebesaran buah tersebut. Nak dijadikan kisah, buah tersebut adalah pemberian dari Pak Teh patik di kampung. Disebabkan patik ni memang suke sangat buah tersebut, Pak Teh telah memberikan sebiji buah tersebut. Korang mesti nak tau buah ape laaa yang patik dok sebut besar segala tu kan??? Ini laaa buah tersebut. = = = = = = = = = = = = = = = = = = =