Posts

Showing posts from July 24, 2012

Tiada kata

Image
Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Agak-agak kalau patik jual baju yang patik pakai ni ade tak orang nak??? -I LOVE GUANGZHOU- p/s: selamat berbuka -Ahmad Fauzi Aryaan-

Layan kan jee

Image
Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Hari minggu adalah hari yang seronok untuk bersantai. Sama juga laa dengan patik bila satu-satunya anak buah patik telah kerumah patik untuk sama-sama berbuka dengan mak pak patik yang merupakan tok dan nenek budak kecil sorang tu.  Bila dah berumur 1 tahun 6 bulan ni, macam-macam laaa perangai dia yang kita sebagai orang besar ni kena turutkan. Sebagai contoh time patik nak bat kerja laa dia dok tarik patik nak tengok 'pinpin' yang merupakan Upin Ipin. Hadoiyai, layan kan jee laaa. Patik pun bukan laa suke sangat tengok upin ipin, tapi sebabkan sayangkan anak buah sorang ni, ikut kan jee laa. Tapi lawak laaa, kalau dapat tengok tu memang khhusyuk betul. Macam laa pandai nak tekan guna mouse tu haa. Beriya laa dok tekan-tekan. Kalau di 'pause' kan jerit-jerit laa 'pinpin'. Layan kan jeee. -Ahmad Fauzi Aryaan-