Selamat bercuti

Monday, January 28, 2013

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.



Budak-budak sekarang ni hebat dengan gadget. Mereka bagai tahu butang mana yang perlu ditekan untuk buka dan tutup.

Keletah meraka membuat kita akan gelak sendiri. Begitulah gelagat anak buah patik yang sorang ni. 

Korang pun mesti pernah mengalami kejadian seperti ni kan???

-Ahmad Fauzi Aryaan-

You Might Also Like

6 komen

  1. haha same la mcm ank buah aku. tp itulh lumrah budak2 zaman skrg. yg penting, diorg tau nk hormat org & boleh blajar bnde2 basic yg pnting utk diorg guna nnt ..giteww~~

    ReplyDelete
  2. aritu zwan p umah kazen, tekejut tgk anak keazen yang baru ymur 3 n 4 tahun dah reti bukak youtube sendiri and cari rancangan favourite depa kat youtube walaupun x reti baca lg.. haha

    ReplyDelete
  3. hehehhe merek cerdik...kejap jek dapat tangkap :)

    ReplyDelete
  4. budak2 zaman sekarang..... bukak mata jer cari hp...cari ipad...... dunia dah berubah.....

    ReplyDelete
  5. haha, budak yg mak saya jaga, bijak kemain.. dapat je hp, terus bukak lock, main game. cari sendiri semua.

    ReplyDelete
  6. samala...anak buah xsampai 2 tahun..sibuk ngan tab dia jer... =_=

    ReplyDelete