Nad Cookies | Koleksi Promosi Biskut Raya 2014

Monday, June 23, 2014


Nad Cookies | Koleksi Promosi Biskut Raya 2014 | Bila bulan ramadahan tiba, abam kaw pasti masing-masing sudah pasti akan berkira-kira untuk mencari barang-barang untuk menyambut hari raya termasuk biskut raya. Lumrah setiap kali sambutan hari raya, masyarakat islam di Malaysia yang akan merayakan kehadiran hari raya akan menjadikan kuih raya sebagai menu semasa sambutan hari raya mereka. Tapi adakah korang berpuasa hati dengan biskut yang korang beli tu?

Baru-baru ini abam kaw telah cuba merasai biskut raya untuk sambutan hari raya daripada NAD COOKIES. Untuk pengetahuan semua, NAD COOKIES ini telah hampir 5 tahun beroperasi dan tahun ini seperti biasa NAD COOKIES tampil dengan biskut-biskut yang sangat enak.

Biskut Suji
Menampilkan 5 jenis biskut yang akan memeriahkan hari raya kalian dengan pelbagai jenis biskut seperti BISKUT SUJI, BISKUT COKLAT OATS, BISKUT FLAKES, BISKUT COKLAT CHIPS dan BISKUT COKLAT PEANUTS.

Biskut coklat oats
Seperti abam kaw yang sangat malas dan sedikit sibuk dengan urusan harian, abam kaw lebih senang unutk menempah biskut-biskut dan semestianya ianya adalah sedap untuk dimakan. Jadi NAD COOKIES menjadi pilihan abam kaw untuk setiap kali hari raya. Memang tidak akan menyesal kerana biskut yang dihasilkan adalah terbaik dan sangat-sangat segar dari oven. 

Biskut corn flakes
Kenapa abam kaw memilih NAD COOKIES? Kerana NAD COOKIES bukan sahaja menggunakan bahan-bahan yang segar malah pemilihan butter yang digunakan adalah yang terbaik. Senang cerita bukan butter yang jenis murah-murah laaa. Korang sendiri boleh cuba dan abam kaw pasti korang pasti boleh merasai perbezaan dengan biskut-biskut lain dipasaran.

Bagi abam kaw, NAD COOKIES bukan memikirkan keuntungan sahaja malah mereka mementingkan kualiti rasa dan kepuasan hati pelanggan yang mengambil tempahan daripada mereka. Itu yang menyebabkan abam kaw memilih NAD COOKIES untuk biskut raya tahunan. 

Biskut coklat chips
Seperti tahun-tahun lepas, harga yang mereka tawarkan adalah sangat berbaloi. Dengan hanya RM25 untuk 50 biji menjadikan NAD COOKIES masih menjadi pilihan abam kaw. 

Biskut coklat peanut
Ni haaa abam kaw nak tambah, NAD COOKIES bukan sahaja mengambil tempahan untuk biskut-biskut dimusim hari raya, malahan mereka menyediakan tempahan untuk sebarang lain-lain pastri seperti cheese tart, pelbagai jenis kek yang sangat-sangat sedap. Abam pasti korang akan berpuas hati sangat-sangat dengan apa yang NAD COOKIES berikan.


Bagi sesiapa yang ingin menempah biskut dan pelbagai jenis kek dan pasti, korang boleh ke cari NAD COOKIES seperti berikut:

NAD COOKIES (Nadiah Shafii)
No.59 Jalan 18/19, 
Seksyen 18, 40200 Shah Alam 
Selangor

#nadcookies

Telefon : 019-3717917

You Might Also Like

4 komen

  1. rajinnye... Arjuna pun ada jual kuih... tp baru je nak bagi edar2 kat budak2 tempat keje... huhuhuhu... esok nak bagi dia orang rasa laaaa... hehehehe :)

    ReplyDelete
  2. terliur tengok biskut suji..

    ReplyDelete
  3. ramainya jual kuey raya... kt ofis ni ramai da..

    ReplyDelete