NUR SAJAT KONGSI CERITA VIDEO "KUIH KOCI" DAN "NASI LEMAK"YANG MENJADI VIRAL


NUR SAJAT KONGSI VEDIO "KUIH KOCI" DAN "NASI LEMAK" YANG MENJADI VIRAL | Kalau korang perasan sejak dua menjak ni video bebelan daripada pengusaha produk dan juga Jutawan Muda produk kecantikan Let's Cantik & Jangan Mengata telah menjadi viral di media sosial. Perkongsian video ini telah melebihi ratusan ribu tontonan.


Tempoh hari patik dan beberapa blogger dan media telah bertemu dengan pengusaha produk kecantikan yang patik maksudkan untuk memberi penjelasan berkenaan beberapa video yang sedang hangat viral di media sosial 


Sebenarnya video yang dirakam itu hanyalah sekadar memberi kesedaran kepada kaum wanita berkenaan penjagaan aset wanita yang sangat penting untuk kaum wanita.

Rangkaian produk Let's Cantik dan Jangan Mengata

Rangkaian produk Let's Cantik dan Jangan Mengata 

Semenjak bergelumang dengan dunia kecantikan, banyak masalah yang dialami oleh wanita kini dan melalui perkongsian pelanggan yang datang mendapatkan rawatan di Pusat Kecantikan Nur Sajat Beautician dan akhirnya terhasillah video yang menjadi viral ini.

NUR SAJAT KONGSI CERITA VIDEO "KUIH KOCI" DAN "NASI LEMAK"

Seperti yang diceritakan tempoh hari, kehidupan dan fizikal beliau yang sering ditohmah, dihina dan dikeji sehingga kehari ini menjadikan wanita ini kuat membina empayar jenamanya sendiri iaitu Let's Cantik dan juga Jangan Mengata serta Pusat Kecantikan Nur Sajat Beautician yang terletak di Ampang. 

NUR SAJAT KONGSI CERITA VIDEO "KUIH KOCI" DAN "NASI LEMAK"

Sepanjang kejayaan penglibatannya didalam dunia kosmetik ini yang banyak didorong oleh ibu bapanya yang merupakan seorang peniaga pasar malam dan beliau bercita-cita untuk mengubah kehidupan mereka sekeuarga. 

NUR SAJAT UMUM BELI RUMAH DATO ALIFF SYUKRI


Bukan senang nak jadi senang...nak jadi macam saya,bukan mudah sayang...sebelum saya nak kecapi semua ini...saya kena lalui semua benda,di herdik,dihina,dicaci,difitnah,diaibkan dan macam macam lah..saya bukan keluarga orang2 kaya,saya anak orang biasa sahaja..mak saya bekas pembantu makmal dan ayah saya bekas seorang Navy...saya belajar berniaga ini,dari mak dan ayah saya..mak ayah saya dulu berniaga di pasar malam sekitar lumut,manjung,sitiawan dan cengkat lada...saya sedar diri,saya bukan seorang sempurna..saya tahu kecacatan saya..tak bermakna saya tak boleh berjaya dalam kehidupan..saya senang di atas usaha saya sendiri..bermulanya bermodal berniaga Rm500 sahaja,dan boleh kecapi semua ini dalam masa 2 tahun 2 bulan..saya bukan gila gilakan kereta2 mewah,saya lebih sukakan aset property dan tanah...lihat sini sayang!!! Anda yang mana mengkutuk saya,setakat boleh kutuk...tapi,saya dah bukti saya boleh berjaya dalam apa saya lakukan sekarang..rezeki ini,bukan tengok darjat,pangkat,kaya,,cantik,helok atau sebagai nya..rezeki ini sebenarnya dalam erti usaha kita dan target kita..kalau saya boleh buat,anda di luar sana pun boleh buat...nak tahu rahsia kejayaan saya...betul betul ker nak tahu,dan mempunyai niat nak tukar cara hidup dari susah terus jadi senang...jom sertai saya sekarang....join seminar saya,saya bukan propah..tapi ini kenyataan....tanya diri,bukan tanya orang patut ker aku berjaya dan masuk kelas dia..tak mahal pun,rm50 jer...kalau nak,jom join,kalau tak nak..tak payah nak tag2 bagai,atau nak kondem2 bagai..apa apa pun,call Puan wati +60 11 1193 8834 @nurnilam_sari80 Miss sherina 017 291 0719 @zetaisabella Seminar tour satu MALAYSIA termasuk SABAH DAN SARAWAK .....πŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡Ύ,anda bayar daftar,nanti kami akan update di mana kami buat seminar,tempat,lokasi,waktu dan date..seminar bermula di johor..dan di akhiri di sabah....tak join..memang rugi besar lahπŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…πŸ‘… Kita nak senang,sebab diri kita,bukan sebab orang lain..nak berjaya kena gigih,bukan kena kondem...apa apa pun...jangan mengata❤️ #joinseminar #semangat #gitew #kelasko
A photo posted by Nur Sajat (@nursajat02) on

Melalui perkongsian dilaman sosial isntagram Nur Sajat berkenaan pembelian rumah Dato Aliff Syukri kepada Jutawan Muda, Nur Sajat ini, beliau mengesahkan kebenaran itu dan secara jujurnya beliau sangat terharu apabila idolanya didalam bidang perniagaan telah menawarkan kepada Nur Sajat sendiri untuk membeli aset tersebut.

Selepas berfikir panjang,maka akhirnya beliau membuat keputusan untuk membeli banglo tersebut pada harga yang dirahsiakan. 

NUR SAJAT KONGSI KEJAYAAN DIDALAM SEMINAR BICARA USAHAWAN 


NUR SAJAT KONGSI KEJAYAAN DIDALAM SEMINAR BICARA USAHAWAN

Nur Sajat boleh patik kelaskan sebagai usahawan muda yang sangat berjaya ini akan berkongsi kisah kejaan beliau didalam Seminar Bicara Usahawan yang akan menjelajah seluruh Malaysia bermula Mac 2017nanti bermula di Johor Bharu. 

NUR SAJAT KONGSI KEJAYAAN DIDALAM SEMINAR BICARA USAHAWAN

Yang seronoknya berkenaan seminar ini adalah ini adalah penglibatan Nur Sajat dikhalayak sebagai penceramah utama selepas banyak perkara yang dititik beratkan dan harga yang ditawarkan adalah sangat murah serendah RM50 untuk program selama 4 jam program. 

Bagi korang yang ingin turut serta, korang boleh buat pembayaran sebanyak RM50.00 ke akaun bank RHB NURSAJAT AESTHETIC SDN BHD: 2122-73000-5272-1 dan mendaftar nama penuh, nombor kad pengenalan serta nombor telefon ke Puan Wati di talian 011-11938834 atau Puan Akmal di talian 016-9888217.


Bagi korang yang inginkan lebih informasi berkenaan Seminar Bicara Usahawan, korang boleh dapatkan informasi seperti berikut:


>> WEBSITE | INSTAGRAM <<


Share:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 komen