BENARKAH SEMUA PENYAKIT BOLEH SEMBUH DENGAN JUS D'RIA DAN GGM ??


BENARKAH SEMUA PENYAKIT BOLEH SEMBUH DENGAN JUS D'RIA DAN GGM ?? | Patik ni jenis yang terlalu skeptical terhadap produk kesihatan yang terlalu banyak dipasaran ni haa yang khabarnya boleh mengubati penyakit itu ini dan macam-macam lagi kebaikan yang boleh diberikan. 

Tempoh hari patik telah diperkenalkan dengan 2 produk daripada MediHerba iaitu Jus D'Ria dan juga GGM. Mula-mula tu patik rasakan agak was-was. Adakah produk ini sama macam produk yang pernah patik amalkan dulu atau akan memberikan lebih kebaikan. 


Tapi orang kata, kalau kita tak kenal, manakan kita nak cinta bukan. Inilah produk Jus D'Ria dan juga GGM yang patik maksudkan tadi.


Untuk pengatahuan korang Mediherba atau Mediherba Solutions merupakan pengeluar dua produk makanan tambahan iaitu GGM dan Jus D’ria yang kini sangat laris di pasaran sejak 9 bulan yang lepas. 

Diterajui Pengarah Urusan MEDIHERBA SOLUTIONS, Puan Rohasniza atau dikenali sebagai Yaya Rosli, menurut beliau kedua- dua produk yang di keluarkan oleh Mediherba ini merupakan produk pertama di Asia Tenggara menggunakan bahan seperti buah-buahan,tumbuhan- tumbuhan bunga dan pokok yang di gabungkan bersama pati herba. So memang bagus untuk kesihatan!

GULA GULA MAGIC



Sebenarnya patik adalah pengguna kepada produk ini yang dahulunya dipanggil Gula Gula Magic kerana kebaikannya membolehkan si pengguna boleh kurus dan juga putih. Korang boleh baca entri tulisan patik di GULA-GULA MAGIC PRODUK KECANTIKAN UNTUK SEMUA

Untuk kali ini Gula-Gula Magic telah diberi nama baru menjadi GGM yang patik rasa lebih mudah disebut dan tidak terlalu panjang. 


Jika dahulu Gula Gula Magic datang dengan 3 perasa iaitu putih (susu kambing + apricot + kurma), hijau (epal + madu) dan coklat (coklat + promegnates). Pertama kali patik merasai gula-gula yang memberi kebaikan untuk kesihatan. 



Terkini ianya tampil dengan 2 warna dan diperkaya dengan campuran Habbatus Sauda yang sangat baik untuk kesihatan kita. Selain itu GGM juga memberi kebaikan lain seperti:

Mencerahkan dan menganjalkan kulit 
Melawaskan pencernaan
Anti - Oxida 
Meningkatkan metabolisme badan 
Menguatkan tulang 
Merawat penyakit resdung 
Menghilangkan sengugut bagi perempuan 
Menyuburkan dalaman lelaki dan perempuan 
Anti Stress 

Untuk pengetahuan korang produk GGM ini diadun dengan menggunakan Susu Kambing yang diimport dari New Zealand, Kurma, Madu, Buah Delima, Habbatus sauda dan Teh Hijau. Macam patik yang memang sedikit anti dengan bau kambing, patik rasakan GGM ni sesuai untuk patik gunakan kerana tiada bau hamis kambing dan memang sedap. 

JUS D'RIA



Jus D'Ria adalah satu lagi produk keluaran MediHerba. Sebenarnya Jus D'Ria dianggap "Ibu Segala Khasiat" ini boleh membantu banyak penyakit seperti masalah lelah, resdung dan ekzema. Selain itu Jus D'ria ini dikatakan mampu merawat pelbagai penyakit seperti:
  • selsema / batuk 
  • menghilangkan kahak 
  • merawat masalah gatal kulit / alergi 
  • merendahkan kolesterol 
  • menguatkan ketahanan badan 
  • membantuk sistem pencernaan badan 
  • membaik pulih luka dengan cepat 
  • menjadikan kulit lebih cantik dan sihat 
  • menghilangkan parut lama seperti jerawat dan luka kecil
  • mengurangkan tekanan darah
  • melindungi jantung 
  • menguatkan daya ingatan 
  • membantu menurunkan paras gula dalam darah
Walaupun rasanya yang manis, yang penting ianya daripada manisan yang dibenarkan dan tiada bahan pewarna digunakan didalam penghasilan Jus D'Ria ni haaa. Patik pun dah mula mengamalkan 2 kali sehari dalam aktiviti harian patik. 



Selain ianya sangat membantu dalam meningkatkan kesihatan kita, harganya yang berpatutuan juga akan memjadikan produk GGM dan Jus D'Ria ini mesti ada didalam stok patik. 

Harga  JUS D’RIA:
 RM88.00 (Semenanjung Malaysia) 
RM98.00 (Sabah dan Sarawak) 

Harga GGM: 
RM69.00 (Semenanjung Malaysia) 
RM79.00 (Sabah Sarawak)



Bagi korang yang inginkan informasi lebih, ini patik sediakan sedikit informasi bagi tujuan rujukan korang dimasa depan.

Mediherba Solutions
46-2, Jalan Taman Damai 2, 
Taman Damai Utama, 
47180 Puchong 
Selangor 

Hotline : 
018 - 6610104 

Puan Yaya :
+60126460210 

Encik Syahrul : 
+60129484420

Email : 
info@mediherba.my 


>> FACEBOOK | INSTAGRAM GGM | INSTAGRAM JUS D'RIA | INSTAGRAM MEDIHERBAHQ <<



Dan jangan lupa gunakan hashtag berikut sekiranya korang sudah menggunakan rangkaian produk mereka. 

#mediherba 
#yayamediherba 
#yayajusdria
#yayaggm


Tags:

Share:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 komen