KURTA MODEN JENAMA CIRGARO MEMANG PUAS HATI

Thursday, April 06, 2017

KURTA MODEN JENAMA CIRGARO

KURTA MODEN JENAMA CIRGARO MEMANG PUAS HATI | Secara jujurnya patik memang seorang penggemar kurta lelaki yang berkonsep santai yang orang kata tidak terlalu kelihatan untuk ke masjid atau ke kenduri yang berkonsepkan islamik. Jadi pemakaian kurta tu boleh patik gunakan bila-bila masa sahaja termasuklah dibawa ke pejabat.

Tempoh hari patik jalan-jalan di Plaza Shah Alam, Seksyen 9 Shah Alam iaitu sebuah Shopping Mall yang bersebelahan dengan Hotel Concorde tu jeee haa dengan tujuan mencari pakaian baru untuk patik gunakan disuatu majlis. Tiba-tiba patik ternampak butik yang diberi nama CIRGARO. Sedikit pelik nama butik ni tapi lantakkanlah lalu patik pun jengah masuk kedalam butik tersebut.

KURTA MODEN JENAMA CIRGARO

Berkonsepkan merah menyala ni membuatkan patik sangat membara untuk masuk dan memilih pakaian yang sesuai disini. Oh yaaa baru patik tahu yang butik ini baru beroperasi secara fizikal butik pada 1 April 2017 yang lalu. Butik pakaian yang fokus pada pakaian sopan dan muslim. Itulah CIRGARO. Haaa cenggitu. 

KURTA MODEN JENAMA CIRGARO

Bila melangkah masuk kedalam Butik Cigaro ini patik nampak kesngguhan mereka walaupun mereka baru didalam indutri fasyen in lebih kurang 2 tahun. Kalau korang tengok koleksi mereka, korang boleh tengok mereka begitu berhati-hati didalam memilih material kain dan juga jahitan mereka yang halus. 

KURTA MODEN JENAMA CIRGARO

Selain kurta lelaki, mereka tidak lupa kepada penghasilan pakaian untuk kaum wanita yang memang sangat suka berfesyen. Jadi kurta dan jubah untuk kaum wanita juga disediakan. Kalau korang tengok koleksi mereka, mereka gemar menghasilkan dalam bentuk sepasang. Jadi sambil-sambil kaum wanita mencari pakaian mereka, kaum lelaki juga boleh grab sepasang untuk sedondon dengan pasangan mereka. 

Dalam banyak-banyak koleksi patik sangat berkenan dengan koleksi Neo yang khabarnya adalah koleksi terbaru sempena kehadiran Hari Raya yang akan kita raikan nanti. Corak yang menarik memang menjadi keutamaan patik untuk memilikinya. 

KURTA MODEN JENAMA CIRGARO

Yang bestnya semua koleksi kurta dripada CIRGARO ini tidak panjang seperti kurta yang dipakai oleh mereka yang berbangsa India atau Pakistan atau seangkatannya. Ianya lebih pendek dan nampak seperti kemeja lepas. Nampak lebih santai bukan?!

KURTA MODEN JENAMA CIRGARO

Dibahagian leher pula mereka menggunakan konsep kolar manderin dan dilengkapkan dengan penggunaan zip yang berkualiti. Nampak sangat letopkan rekaan mereka ni kann.

KURTA MODEN JENAMA CIRGARO

Material kain yang mereka gunakan ni juga bukan dibeli di Kedai Kain Ela Kak Timah yee. Hehehe. Kain ni diorang bawa masuk dari Korea ok. Nampak tak betapa mereka menjaga kualiti pakaian mereka. 

Selain itu korang yang bersaiz plus size juga jangan menagis tepi bucu katil yee sebab mereka di Butik Cirgaro sangat memahami kehendak korang yang bersaiz besar untuk melawa. Saiz mereka bermula S sehingga XXXL. Wooowww hebat !!


KURTA MODEN JENAMA CIRGARO

KURTA UNO – Fabrik Cotton paling biasa dalam keluarga kurta Cirgaro. Rekaan paling simple disasarkan utk golongan muda remaja. Dengar cerita pertengahan bulan April 2017 mereka akan lancarkan Kurta UNO version 2. 

>> WEBSITE <<


KURTA MODEN JENAMA CIRGARO

KURTA BANGSAWAN – Kurta paling hot selling. Tak silap kurta ini sudah keluar sejak dari awal tahun lepas dan sampai sekarang Kurta Bangsawan ini masih tetap dikeluarkan dengan warna baru diperkenalkan setiap 2 bulan. Cantiknye. 

>> WEBSITE << 


KURTA MODEN JENAMA CIRGARO

KURTA SAFARI – Kurta khas untuk peminat fabric denim di Malaysia. Tapi korang jangan salah anggap kain dia tebal. Cirgaro mengunakan fabric denim yang khas. Dimana fabric mereka sejuk dan sangat selesa untuk dipakai. 

>> WEBSITE <<


KURTA MODEN JENAMA CIRGARO

KURTA NEO – Kurta paling best dan meletop di bumi Malaya setakat ini. Hehehe. Mengunakan fabric yang direka khas oleh team Cirgaro. Rasanya kat Malaysia tak ada pemgusaha lain buat seperti ni kan. Asyik plain jemu laaa. Acah Mak Enon jeeee. Hehehe

>> WEBSITE << 


Haaa nampak tak betapa bestnya bila korang membeli belah di Butik Cirgaro untuk kurta yang moden tetapi masih ade kesopanan disitu. Bagi korang yang ingin memiliki sebarang kurta lelaki atau sebarang kurta & jubah bagi perempuan, ni ade informasi yang boleh patik kongsikan untuk korang. 


>> WEBSITE | INSTAGRAM | FACEBOOK <<






You Might Also Like

0 komen