Posts

Showing posts from June 29, 2017

JUS LUTOX DNARS PENAWAR PENYAKIT GOUT DAN SAKIT LUTUT

Image
JUS LUTOX DNARS PENAWAR PENYAKIT GOUT DAN SAKIT LUTUT  |  Bila melihat produk Jus Lutox Dnars ni. sebenarnya patik pernah mendengar pasal Jus Lutox Dnars ni tapi tak pernah tau sangat untuk apa kegunaan dan kebaikannya. Kebetulan tempoh hari patik ada turut serta dalam contest Duit Raya, terus patik sempat mencari dan melihat info pasal Jus Lutox ni. Boleh tahan hebat juga produk ni haa. Tengok testimoni pengguna Lutox ni pun boleh kata positif ja semua. Alhamdulillah kan. Patik bukan apa, dalam bulan puasa ni banyak juga beraktivitinya haaaa. Siang kerja, malam memenuhi undangan majlis berbuka puasa dan kadang tu terus lanjut ke solat terawih. Bila hari minggu menjelma, baisanya patik akan mengemas rumah, basuh baju segala. Biasalah mood nak raya kan. Dekat-dekat nak raya ni lenguh badan sebab dok shopping. Ehhh.. tak banyak pun. Tapi dah memang sesak kan. Kereta sesak sampai asyik tekan brek, dalam butik lenguh berdiri test baju. Rasa berotot pulak tangan ni. Na