PERKHIDMATAN SURPRISE DELIVERY MURAH DARIPADA TEDDY PRANK UNTUK SEORANG SAHABAT

Monday, October 15, 2018

PERKHIDMATAN SURPRISE DELIVERY MURAH DARIPADA TEDDY PRANK

PERKHIDMATAN SURPRISE DELIVERY MURAH DARIPADA TEDDY PRANK UNTUK SEORANG SAHABAT | Kekangan masa kadangkala membuatkan ingatan kepada seseorang teman, rakan, keluarga atau pasangan akan hilang dan sedikit sebanyak hubungan juga akan dingin atau akhirnya akan berjauhan. Jadi bagaimana untuk mengekalkan hubungan ini? Caranya korang boleh memberikan sedikit kejutan untuk mereka yang korang ingati.

Bila fikir nak buat kejutan ni, patik macam berkira-kira siapa yang membuat perkhidmatan penghantaran kejutan kepada kawan patik yang kebetulan hari lahirnya telah berlalu lama tapi patik tidak sempat untuk celebrate dengan beliau.

PERKHIDMATAN SURPRISE DELIVERY MURAH DARIPADA TEDDY PRANK

Cari punya cari, patik teringat dengan perkhidmatan penghantaran kejutan yang pernah patik gunakan untuk penghantaran kejutan buat Cik Tunang patik suatu ketika dulu. Tak lain tak bukan, Teddy Prank laaa yang membantu patik merialisasikan permintaan patik.

PERKHIDMATAN SURPRISE DELIVERY MURAH DARIPADA TEDDY PRANK

Berurusan dengan Teddy Prank ni memang mudah since patik pernah berurusan dengan mereka sebelum ini. Korang akan dilayan dengan memberikan segala alamat dan segala infirmasi penerima dan mereka akan uruskan semua penghantaran.

PERKHIDMATAN SURPRISE DELIVERY MURAH DARIPADA TEDDY PRANK

Untuk sahabat patik ni, patik telah memilih gubahan coklat since kawan patik ni seorang lelaki dan aneh pulak kalau patik berikan jambangan bunga. Berbaur pula dilihat oleh masyarakat. So kita tambah kegemukkan beliau. 

PERKHIDMATAN SURPRISE DELIVERY MURAH DARIPADA TEDDY PRANK

Seperti yang dirancang, pihak Teddy Prank terus berurusan mengikut informasi yang telah patik berikan semasa membuat tempahan. Haaaa tergamam nampaknya kawan patik apabila menerima jambangan kejutan yang patik berikan. 

Sebenarnya perkenalan patik dengan beliau ini sangat pelik yang hanya bermula dengan perkenalan di Facebook dan akhirnya bertemu di Terengganu. Kisah perkenalan tu bukan sahaja habis di Terengganu, tetapi beliau telah diminta untuk membuat tugasan di Bangi dan akhirnya kami menjadi kawan rapat dan akhrinya beliau dimurahkan rezeki untuk bertugas di Cyberjaya. 
PERKHIDMATAN SURPRISE DELIVERY MURAH DARIPADA TEDDY PRANK

Apa pun patik ucapkan Selamat Hari Lahir buat sahabat patik, Azizan. Semoga terus sukses didalam kerjaya dan diberikan semua yang baik-baik belaka. Terima kasih sebab menjadi kawan patik. Melihat jatuh bangun patik dari dulu masa mula-mula kenalan sehingga sekarang. Sebenarnya patik malu nak kawan dengan ko tapi ko terima patik seadanya. 

PERKHIDMATAN SURPRISE DELIVERY MURAH DARIPADA TEDDY PRANK

Terima kasih Teddy Prank atas perkhidmatan pernghantaran kejutan ini. Bagi korang yang sedang mencari-cari perkhidmatan penghantaran kejutan seperti patik ini, korang boleh terus mendapatkan segala informasi seperti berikut. Yang bestnya penghantaran diseluruh Kuala Lumpur dan Selangor. Haaa sangat mudah kan. 


TELEFON:

🎈 019-7564019
📞 http://www.wasap.my/60197564019


>> FACEBOOK | INSTAGRAM <<

You Might Also Like

0 komen